CZEN
TweeterFacebook

Hotelové standardy II. - Recepce

Úvod

Kurz je určen všem leaderům a supervisorům, kteří chtějí rozšířit svůj obzor týkající se zvládání hotelových standardů.

Cíle

  • Pokročilé techniky řešení stížností a předcházení stížnostem do budoucna
  • Zvládnutí asertivního jednání a zlepšení vztahů s druhými lidmi – přínos v pracovním i osobním životě
  • Společenská etiketa a její využití
  • Zvládání stresových situací a identifikování příčin stres a jak se stresem účinně bojovat
  • Praktická cvičení, modelové situace, případové studie
  • Zpětná vazba při analýze řešení a konkrétní doporučení

Obsah

Pokročilé techniky řešení stížností

  • proč, jak a kdy stížnosti vznikají
  • rozdíly mezi řešením stížností
  • praktický nácvik řešení stížností
  • zpětná vazba při analýze řešení a konkrétní doporučení

Efektivní řešení stížností

  • HEART model
  • stavění mostů a předcházení stížnostem

Asertivita jako životní postoj a metoda řízení mezilidských vztahů

  • definice asertivity, možnosti použití (výhody a rizika)
  • základní pravidla asertivity
  • verbální a neverbální komunikace
  • asertivní práva
  • základní asertivní techniky
  • rozdíl mezi pasivitou, agresivitou a asertivitou
  • umění odmítnout a umění ocenit
  • zvládání kritiky a manipulace

Etiketa a společenské chování

  • základy orientace ve společenském styku
  • pravidla společenského chování
  • verbální, neverbální a symbolická komunikace

Zvládání stresu

  • jednoduché metody, jak zvládat každodenní krize, problémy a konflikty
  • jak odhalit příčiny stresu
  • jak zvládat stres a jak se stresem účinně bojovat
  • použití relaxačních a protistresových metod

Navazující kurzy

Řešení konfliktů, Leadership, Komunikační inteligence, Neverbální komunikace, Péče o zákazníka, Emoční inteligence, Asertivita

<< zpět

Czech Hotel AcademyBílá šipka

Jedná  se o jedinečný projekt v oblasti vzdělávání v cestovním ruchu. Tato akademie připravuje pro vaše zaměstnance série školení ve všech oblastech, které souvisí s provozem hotelu, penzionu, či restaurace. Současný stav hotelových škol nepřináší na trh práce kvalitní zaměstnance oboru cestovního ruchu. Proto jsme tady my, abychom vám pomohli naučit vaše zaměstnance, jak poskytovat služby na špičkové úrovni. Pouze kvalitní služby přivedou do vašich provozoven spokojené klienty, kteří u vás rádi utratí své peníze. Naši profesionální lektoři, kteří sami pracovali několik let v těch nejlepších hotelích Prahy, předají své zkušenosti vašim zaměstnancům a to formou, která bude velmi zábavná, ale naučná.

S našimi školeními přijedeme až k vám. Organizujeme školení nejenom v Praze, ale také v dalších městech České republiky tak, abychom šetřili vaše náklady.

Letní hotelová školašipka

Best Hotel Qualityšipka

Czech Hotel Elite Clubšipka

Tento jedinečný klub, ve kterém získáte členství ZDARMA vám otevře dveře v oblasti cestovního ruchu.

 

REGISTRACE na info@czechhotelconsulting.cz

Ostatní službyšipka

Už jenom do roku 2013 bude možné čerpat dotace z fondů Evropské Unie. Využijte tuto možnost a investujte do vlastního podnikání a do vzdělávání zaměstnanců a to jak v podnicích které mají sídlo na území Hlavního města Prahy, tak v regionech. Prozískání těchto dotací sice existují určitá omezení, která jsou nastavena jednotlivými poskytovateli těchto dotací, nicméně my tyto údaje sledujeme a vyhodnotíme, zda je vaše společnost schopna na tyto peníze dosáhnout a za jakých podmínek.

Kontaktujte nás proto co nejdříve na adrese info@czechhotelconsulting.cz a staňte se našimi partnery.