CZEN
TweeterFacebook

Hotelové standardy I. – Recepce

Úvod

Kurz je určen novým, ale také stávajícím zaměstnancům recepce a je zaměřen na zvládání hotelových standardů oddělení recepce.

Cíle

Význam spokojeného klienta pro úspěch a pozitivní image firmy
Kvalita podávaných služeb
Komunikace s klienty včetně náročných situací
Modelové situace – praktická cvičení

Obsah

Identifikování důležitosti poskytování kavlitního servisu a služeb
Benefity poskytování kvalitního servisu a služeb
Moment pravdy!
Identifikování potřeb klienta
Komunikace s hostem – verbální vs. neverbální
Budování vztahů s klientem
Jednání s nespokojenými hosty
Budování mostů
Pozitivní přístup vyžadující zvláštní pozornost
Zdravotně postižení hosté
Odjezd hosta

  • identifikování potřeb hosta
  • uzavření účtu
  • rozloučení

Další požadavky hosta
Bezpečnostní procedury
Služby Concierge
Péče o zákazníka
Efektivní řešení stížností hostů
Neverbální komunikace
Telefonní komunikace

  • pojem komunikace
  • efektivní komunikace
  • bariéry efektivní komunikace
  • typy naslouchání – aktivní naslouchání
  • základní pravidla telefonní komunikace s hostem
  • řešení stížností po telefonu – nespokojení volající
  • přijímání a předávání vzkazů

Praktická cvičení – modelové situace

<< zpět

Czech Hotel AcademyBílá šipka

Jedná  se o jedinečný projekt v oblasti vzdělávání v cestovním ruchu. Tato akademie připravuje pro vaše zaměstnance série školení ve všech oblastech, které souvisí s provozem hotelu, penzionu, či restaurace. Současný stav hotelových škol nepřináší na trh práce kvalitní zaměstnance oboru cestovního ruchu. Proto jsme tady my, abychom vám pomohli naučit vaše zaměstnance, jak poskytovat služby na špičkové úrovni. Pouze kvalitní služby přivedou do vašich provozoven spokojené klienty, kteří u vás rádi utratí své peníze. Naši profesionální lektoři, kteří sami pracovali několik let v těch nejlepších hotelích Prahy, předají své zkušenosti vašim zaměstnancům a to formou, která bude velmi zábavná, ale naučná.

S našimi školeními přijedeme až k vám. Organizujeme školení nejenom v Praze, ale také v dalších městech České republiky tak, abychom šetřili vaše náklady.

Letní hotelová školašipka

Best Hotel Qualityšipka

Czech Hotel Elite Clubšipka

Tento jedinečný klub, ve kterém získáte členství ZDARMA vám otevře dveře v oblasti cestovního ruchu.

 

REGISTRACE na info@czechhotelconsulting.cz

Ostatní službyšipka

Už jenom do roku 2013 bude možné čerpat dotace z fondů Evropské Unie. Využijte tuto možnost a investujte do vlastního podnikání a do vzdělávání zaměstnanců a to jak v podnicích které mají sídlo na území Hlavního města Prahy, tak v regionech. Prozískání těchto dotací sice existují určitá omezení, která jsou nastavena jednotlivými poskytovateli těchto dotací, nicméně my tyto údaje sledujeme a vyhodnotíme, zda je vaše společnost schopna na tyto peníze dosáhnout a za jakých podmínek.

Kontaktujte nás proto co nejdříve na adrese info@czechhotelconsulting.cz a staňte se našimi partnery.